Warta ponownie wyróżniona za obsługę klientów

Warta została uznana liderem jakości obsługi klienta w placówce w ramach projektu „Instytucja Roku”. Badanie oraz ranking jest przygotowywane przez portal mojebankowanie.pl. Ich celem jest promowanie i wyróżnianie firm proklienckich.

Projekt „Instytucja Roku” to niezależny ranking obsługi klientów firm z branży bankowej i ubezpieczeniowej. Jego celem jest wspieranie działań proklienckich i przyjaznych dla klientów rozwiązań, zgodnie z maksymą, że jakość pamięta się dłużej niż cenę. Badanie składa się z sześciu głównych bloków, odzwierciedlających proces sprzedaży produktów w placówce. W trakcie spotkań sprawdzano między innymi płynność i komfort obsługi czy profesjonalizm doradcy podczas rozmowy z klientem.

Warta otrzymała wyróżnienie w kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce”. Wysoka pozycja Warty to efekty wielu inwestycji, szkoleń i nowych rozwiązań w zakresie obsługi klienta, które zostały wdrożone w ostatnich latach.

W ramach kategorii „Najlepsza jakość obsługi w placówce” w 2018 roku eksperci odwiedzili łącznie 640 placówek bankowych oraz 70 ubezpieczeniowych.

Szczegółowe informacje o rankingu oraz jego wyniki są dostępne na stronie www.instytucjaroku.pl   

polecamy: Bilety Sindbad Eurobus | Ubezpieczenia Chrzanów Jaworzno | Biuro Podróży Chrzanów | Fotografia ślubna |

Ubezpieczenia Kraków, OC Kraków, AC Kraków Ubezpieczenia Zabierzów, OC Zabierzów, AC Zabierzów Ubezpieczenia Krzeszowice, OC Krzeszowice, AC Krzeszowice Ubezpieczenia Trzebinia, OC Trzebinia, AC Trzebinia Ubezpieczenia Chrzanów, OC Chrzanów, AC Chrzanów Ubezpieczenia Jaworzno, OC Jaworzno, AC Jaworzno Ubezpieczenia Katowice, OC Katowice, AC Katowice Ubezpieczenia Libiąż, OC Libiąż, AC Libiąż