Cenisz spokojny wypoczynek i szukasz kompleksowej ochrony w przystępnej cenie?Jeśli tak, to ubezpieczenie turystyczne WARTA TRAVEL przeznaczone jest właśnie dla Ciebie!
Warta Travel to ubezpieczenie, które zawiera wszystko, czego potrzebujesz, aby podróżować ze spokojną głową.
Polisa chroni Cię w razie nagłego zachorowania, pogorszenia stanu zdrowia w związku z chorobą przewlekłą lub nieszczęśliwym wypadkiem.
Do podstawowego zakresu ochrony, w którym pokrywamy koszty leczenia, otrzymujesz bezpłatnie pakiet usług assistance, gwarantujący pomoc za granicą, m.in. organizację powrotu do Polski.
WARTA24
|
✓ max. dostępna zniżka w Warta Travel |
✓ zniżka łączy się z aktualnie obowiązującymi promocjami |
✓ kod wielokrotnego użytku |
✓ kod aktualny. Zweryfikowany: czw., 10 października 2024 |
Polisa działa podczas podróży zagranicznych na całym świecie, w razie potrzeby zapewniamy pomoc niezależnie od wybranego kierunku. Wystarczy jeden telefon do Centrum Obsługi Klienta.
Gwarantujemy organizację i pokrycie kosztów leczenia w razie nagłego zachorowania (także na COVID-19), następstw choroby przewlekłej i nieszczęśliwego wypadku – nawet do sumy 2 000 000 zł.
Zapewnimy bezpieczny transport do kraju po wypadku czy leczeniu za granicą – bez żadnych ograniczeń kwotowych.
W razie konieczności leczenia za granicą nie musisz uruchamiać swoich pieniędzy.
W większości przypadków pokryjemy koszty z polisy, bezgotówkowo.
Już w podstawowym zakresie ubezpieczenia zapewniamy bardzo szeroki zakres ochrony bez dodatkowej dopłaty, np.: pomoc assistance, następstwa aktów terrorystycznych, ratownictwo na wodzie i lądzie.
W trudnych chwilach nie musisz się obawiać bariery językowej. Nasz operator assistance gwarantuje pomoc w języku polskim przez całą dobę w każdym miejscu na świecie.
Po rozszerzeniu polisy o sporty zimowe oraz dokupieniu ubezpieczenia bagażu podróżnego i OC zapewniamy zwrot kosztów wypożyczenia sprzętu narciarskiego/snowboardowego oraz zakupu karnetu, a także odpowiadamy za szkody spowodowane przez Ciebie w wypożyczonym sprzęcie.
PAKIET PANDEMIA
Bez dodatkowych opłat pokryjemy koszty Twojego zakwaterowania i wyżywienia w razie konieczności przebywania w izolatorium (wskutek zakażenia wirusem SARS-CoV-2) oraz koszty kwarantanny osób wspólnie z Tobą podróżujących (ubezpieczonych na tej samej polisie) – do 5000 zł na osobę.
PAKIET ŻYWIOŁY
Bez dodatkowych opłat jeżeli w miejscu Twojego pobytu zejdzie lawina, wybuchnie wulkan lub wystąpi tsunami, to pokryjemy koszty transportu do miejsca umożliwiającego Ci powrót do Polski oraz koszty dłuższego pobytu (maks. 5 dni) – do 2000 zł, a także przedłużymy nieodpłatnie okres obowiązywania polisy (o ile zgłosisz to do Centrum Obsługi Klienta Warty).
PAKIET ASYSTENT DOMOWY
Jeżeli podczas pobytu za granicą ulegniesz wypadkowi lub nagle zachorujesz (dotyczy także choroby przewlekłej) i zorganizujemy Ci transport do placówki medycznej w Polsce, to masz dodatkowo możliwość skorzystania z usługi asystenta domowego. Zorganizujemy osobę, która pomoże Tobie lub Twoim bliskim w codziennych obowiązkach, i pokryjemy koszty jej zatrudniania (maks. 2 tyg., do 500 zł).
Wszystkie usługi assistance dostępne są w zakresie podstawowym bez dodatkowej składki.
-
- Zapewnienie telefonicznego dostępu do lekarza 24/7
-
- Zapewnienie transportu ubezpieczonego do kraju, m.in. po zakończonym leczeniu
-
- Zorganizowanie wcześniejszego powrotu ubezpieczonego do domu w przypadku zdarzeń losowych
-
- Zorganizowanie poszukiwania i ratownictwa
-
- Zorganizowanie powrotu do kraju osób bliskich ubezpieczonego
-
- Zorganizowanie kontynuacji podróży po zakończonym leczeniu ubezpieczonego
-
- Zorganizowanie zastępczego kierowcy, gdy sam ubezpieczony nie może prowadzić pojazdu
-
- Zorganizowanie odwiedzin ubezpieczonego przez osobę bliską
-
- Zorganizowanie opieki nad nieletnimi dziećmi
-
- Przedłużenie ochrony ubezpieczeniowej o 48h bez dodatkowych kosztów
-
- Zapewnienie zakwaterowania na czas rekonwalescencji
- Zapewnienie pomocy tłumacza
(organizacja i pokrycie kosztów pomocy tłumacza w przypadku konieczności udzielenia pomocy Ubezpieczonemu w związku z nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem objętym ochroną ubezpieczeniową, WARTA zapewnia telefoniczną pomoc tłumacza języka angielskiego w zakresie koniecznym do realizacji pomocy medycznej.) - Pakiet PANDEMIA, ŻYWIOŁY, ASYSTENT DOMOWY w cenie
Kupując teraz polisę turystyczną Warta Travel, możesz zadbać też o rzeczy, które pozostawiasz w domu lub mieszkaniu na czas wyjazdu!
Pakiet Bezpieczny Dom to nowa, dodatkowa opcja w polisie z ochroną na wypadek kradzieży z włamaniem. Ochrona obejmuje ruchomości domowe, m.in.: sprzęt elektroniczny i komputerowy, AGD, instrumenty muzyczne, meble, elementy dekoracji wnętrz, odzież, obuwie, artykuły gospodarstwa domowego.
- pokrycie kosztów leczenia będących wynikiem: nagłego zachorowania (w tym również zachorowania na jednostkę chorobową zaliczaną do chorób pandemicznych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO) – w szczególności Covid-19), następstw chorób przewlekłych oraz nieszczęśliwego wypadku,
- zorganizowanie pomocy w ramach szerokiego zakresu usług assistance.
- następstwa nieszczęśliwych wypadków,
- bagaż podróżny,
- odpowiedzialność cywilną w życiu prywatnym,
- kontynuację leczenia powypadkowego w RP,
- zniesienie udziału własnego w wynajętym pojeździe,
- pakiet bezpieczny dom.
- transport ubezpieczonego, w tym transport zwłok bez względu na przyczynę zgonu,
- poszukiwanie i ratownictwo w górach, na lądzie i na wodzie.
- telefoniczna pomoc tłumacza języka angielskiego w sprawach medycznych,
- przedłużenie ochrony o 48 godzin w razie np. odwołania lotu, czy strajku pracowników przewoźnika,
- zastępczego kierowcę, gdy zdrowie nie pozwala Ci na prowadzenie samochodu.
- śmierć Ubezpieczonego w wyniku nieszczęśliwego wypadku
- stały uszczerbek na zdrowiu w wyniku nieszczęśliwego wypadku
- uprawianie sportów zimowych,
- uprawianie sportów ekstremalnych,
- wykonywanie pracy o zwiększonym ryzyku,
- działania wojenne.
- górskie: narciarstwo i snowboarding poza oznakowanymi trasami, freeskiing, kolarstwo górskie, speleologia, wspinaczka górska powyżej 3 500 m n.p.m. w tym: wspinaczka przy użyciu specjalistycznego sprzętu lub bez asekuracji (bouldering), wspinaczka lodowa, trekking powyżej 3 500 m n.p.m., abseiling (zjazd na linie);
- wodne: rafting, kajakarstwo górskie, żeglarstwo oceaniczne;
- lotnicze: paralotniarstwo, spadochroniarstwo, szybownictwo;
- motorowe: rajdy samochodowe, motocross.
- wyprawy w Himalaje, w tym każdy rodzaj wspinaczki górskiej i trekkingu, bez względu na wysokość n.p.m.,
- uprawianie MMA,
- wyprawy w do stref podbiegunowych.
- zwrot kosztów wypożyczenia sprzętu narciarskiego lub snowboardowego z limitem 80 zł dziennie max 7 dni,
- zwrot kosztów karnetu do wysokości 80% wartości karnetu
- odpowiedzialność cywilną za szkody rzeczowe spowodowane w wypożyczonym sprzęcie narciarskim, czy snowboardowym z limitem 700 zł.
- zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek, któremu uległ Ubezpieczony lub osoba bliska Ubezpieczonego wspólnie z nim podróżująca objęta ubezpieczeniem Warta Travel,
- odwołanie lub opóźnienie środka transportu komunikacji lądowej, powietrznej albo wodnej ze względu na trudne warunki atmosferyczne,
- awaria lub wypadek środka transportu komunikacji autokarowej lub kolejowej, powietrznej albo wodnej,
- strajk pracowników przewoźnika lub obsługi portu lotniczego,
- zdarzenie losowe w miejscu pobytu lub związana z nim akcja ratunkowa uniemożliwiająca Ubezpieczonemu powrót w zaplanowanym terminie.
- Czy w ramach ubezpieczenia Warta Travel, Warta pokryje koszty leczenia i assistance w razie zachorowania na COVID-19 podczas podróży zagranicznej? Tak, od początku epidemii COVID-19, zachorowania w związku z koronawirusem są traktowane jako nagłe zachorowania za granicą. Ubezpieczony ma zapewnioną pomoc do wysokości sumy ubezpieczenia wybranej podczas zakupu ubezpieczenia (nawet do 2 000 000 zł). Co ważne – nie ma konieczności dokupowania dodatkowych rozszerzeń do podstawowego zakresu ubezpieczenia. Ochroną są objęci wszyscy ubezpieczeni posiadający polisę Warta Travel.
- Czy uzyskam potwierdzenie ochrony w zakresie leczenia COVID-19, np. dla służb granicznych? Tak, na polisach Warta Travel dodaliśmy informację w języku polskim i angielskim, potwierdzającą ochronę w tym zakresie. Ubezpieczenie obejmuje również koszty leczenia i usługi assistance związane z nagłym zachorowaniem na COVID-19 zaistniałym w trakcie podróży zagranicznej w granicach sumy ubezpieczenia kosztów leczenia i assistance określonej w umowie ubezpieczenia oraz koszty izolatorium lub kwarantanny do sumy ubezpieczenia 5 000 zł na osobę/ The insurance also includes the cost of medical treatment and assistance services related to a sudden illness with COVID-19 during the travel abroad – within sum insured for medical costs and assistance specified in the insurance contract and costs of isolation or quarantine up to the sum insured of PLN 5,000 per person. Polisa stanowi integralną część umowy ubezpieczenia i zawarte w niej zapisy są wiążące.
- Czy jeśli podczas zachorowania na COVID-19 dojdzie do zaostrzenia choroby przewlekłej (tzw. choroby współistniejącej), Warta pokryje koszty jej leczenia? Leczenie następstw chorób przewlekłych (a w sytuacji zachorowania na COVID-19 nazywanych często chorobami współistniejącymi) w ubezpieczeniu Warta Travel jest w podstawowym zakresie ubezpieczenia. Co ważne, koszty te pokrywane są do 100% sumy ubezpieczenia kosztów leczenia i nie wymagają opłacenia dodatkowej składki.
- Czy w ramach ubezpieczenia Warta Travel są pokrywane koszty kwarantanny/ izolatorium? Tak. Warta zorganizuje i pokryje koszty izolacji ubezpieczonego i kwarantanny osób wspólnie podróżujących, ubezpieczonych w ramach tej samej polisy podczas podróży, w okresie ubezpieczenia, po przekroczeniu granicy RP lub kraju stałego zamieszkania. Warta pokrywa koszty noclegów i wyżywienia do limitu 5 000 zł na każdego ubezpieczonego. Pobyt w izolatorium – okres spędzony przez ubezpieczonego w odosobnieniu, udokumentowany pisemną decyzją władz, w przypadku nagłego zachorowania potwierdzonego pozytywnym wynikiem testu diagnostycznego na jednostkę chorobową zaliczaną do chorób pandemicznych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), jeśli uprzednio zarezerwowany pobyt nie może być wykorzystany bądź czas rezerwacji zakończył się w trakcie pobytu w izolatorium. Pobyt na kwarantannie – okres spędzony przez ubezpieczonego w odosobnieniu, udokumentowany pisemną decyzją władz, wynikający z kontaktu z zakażonym ubezpieczonym na tej samej polisie, u którego potwierdzono pozytywnym wynikiem testu diagnostycznego zachorowanie na jednostkę chorobową zaliczaną do chorób pandemicznych przez Światową Organizację Zdrowia (WHO), jeśli uprzednio zarezerwowany pobyt nie może być wykorzystany bądź czas rezerwacji zakończył się w trakcie kwarantanny.
- Czy w sytuacji nagłego zachorowania na COVID-19 niepełnoletniego dziecka Warta pokryje koszty przedłużonego pobytu wraz z dzieckiem dla rodzica lub opiekuna? Czy to świadczenie dotyczy również wychowawców/nauczycieli wyjeżdżających z młodzieżą za granicę na zorganizowany wypoczynek? W sytuacji nagłego zachorowania na COVID–19 niepełnoletniego dziecka pokrywamy koszty noclegów dla rodzica/opiekuna (1 osoba dorosła ubezpieczona na tej samej polisie), który zajmuje się dzieckiem, u którego potwierdzono zachorowanie na koronawirusa i które przebywa w izolatorium/na kwarantannie. Dotyczy to również sytuacji, w której opiekunem będzie wychowawca kolonijny lub inna osoba sprawująca opiekę nad dzieckiem podczas zorganizowanego wyjazdu, jak również jeśli będzie to osoba bliska, inna niż rodzic, której na czas wyjazdu za granicę powierzono opiekę nad dzieckiem (np.: ciocia, wujek, babcia, dziadek itd.). Koszty izolacji dziecka i kwarantanny rodzica lub opiekuna są pokrywane do kwoty 5 000 zł na osobę. W takiej sytuacji Warta zorganizuje i pokryje również koszty późniejszego powrotu do Polski niepełnoletniego dziecka wraz z opiekunem, o ile pierwotny środek transportu nie może być wykorzystany. Koszty transportu nie wliczają się limitu 5 000 zł związanego z zakwaterowaniem i wyżywieniem ubezpieczonego w związku z kwarantanną lub izolacją.
- Czy w ramach ubezpieczenia Warta Travel zostaną pokryte koszty testu w kierunku COVID-19? Warta pokryje koszty testu w kierunku COVID-19 w następujących przypadkach: – jeżeli to badanie jest częścią procedury medycznej, niezbędnej do udzielenia pomocy medycznej w przypadku nagłego zachorowania (również nie związanego z COVID-19) lub nieszczęśliwego wypadku, – jeśli służy zdiagnozowaniu COVID-19 u ubezpieczonego w związku z podejrzeniem wystąpienia zachorowania oraz u osób wspólnie z nią podróżujących, ubezpieczonych na tej samej polisie, – jeśli po stwierdzonym zachorowaniu i przebytym leczeniu lub pobycie na kwarantannie/ w izolatorium, wskazanym i zorganizowanym przez służby medyczne lub sanitarne danego kraju, wykonano test, w celu potwierdzenia wyzdrowienia (bez względu na wynik testu).
- Czy ubezpieczenie Warta Travel pokrywa koszty rekonwalescencji po przebyciu COVID-19? Tak, jeśli ubezpieczony nie będzie w pełni sił, a rekonwalescencja będzie zalecona przez lekarza prowadzącego, w porozumieniu z lekarzem Centrum Obsługi Klienta (COK), Warta zapewni zorganizowanie i pokrycie kosztów zakwaterowania ubezpieczonego w miejscu wskazanym przez COK przez okres do 5 dni.
- Czy w razie zachorowania na COVID-19 za granicą Warta pokryje koszt transportu klienta do Polski lub kraju stałego zamieszkania? W ramach ubezpieczenia Warta Travel organizowany jest transport medyczny ubezpieczonego. W związku z zachorowaniem na COVID-19, transport medyczny jest organizowany w terminie i warunkach zalecanych przez lekarza prowadzącego ubezpieczonego, w porozumieniu z lekarzem wskazanym przez Wartę (COK) wyłącznie w sytuacji, jeśli stan zdrowia ubezpieczonego pozwala na transport. Dodatkowo transport będzie realizowany wyłącznie w sytuacji otwartych granic, z uwzględnieniem ograniczeń w przemieszczeniu się, wprowadzonych przez władze administracyjne lub sanitarne. – Jeśli ubezpieczony, po przejściu COVID-19 będzie mógł opuścić placówkę medyczną /izolatorium i zgodnie z zaleceniami lekarza będzie wymagał transportu medycznego do Polski lub kraju stałego zamieszkania, a pierwotnie planowany środek transportu nie będzie mógł zostać wykorzystany, to Warta zorganizuje i pokryje koszty takiego transportu. Dodatkowo, jeśli w oczekiwaniu na transport będzie niezbędna organizacja noclegu to Warta pokryje koszty noclegu ubezpieczonego (max 3 doby). Jeśli osoby towarzyszące ubezpieczonemu odbywały kwarantannę w związku z jego zachorowaniem i utraciły powrót to Warta zorganizuje i pokryje koszty ich powrotu do Polski lub kraju stałego zamieszkania. – Jeśli ubezpieczony, po przejściu COVID-19, będzie mógł opuścić placówkę medyczną /izolatorium zgodnie z zaleceniami lekarza prowadzącego i nie będzie wymagał dalszego leczenia, a jego wcześniej zaplanowany środek transportu nie będzie mógł zostać wykorzystany, to Warta zorganizuje i pokryje koszty transportu do Polski. – Nie będzie możliwe zorganizowanie transportu jeśli chory na COVID–19 przebywa w szpitalu lub w izolatorium, a osoby wspólnie z nim podróżujące przebywają na kwarantannie, aż do czasu wyzdrowienia, potwierdzonego przez lekarza prowadzącego.
- Czy Warta pokryje koszty transportu zwłok ubezpieczonego, jeśli z powodu zachorowania na COVID-19 lub z powodu chorób współistniejących dojdzie do zgonu? Tak, Warta pokryje koszty przewozu zwłok ubezpieczonego (bez względu na przyczynę zgonu), to znaczy załatwi wszelkie formalności i pokryje koszty związane z przewiezieniem zwłok ubezpieczonego do wskazanego przez osobę bliską miejsca w RP. Usługa będzie realizowana z uwzględnieniem wytycznych wprowadzonych przez władze administracyjne lub sanitarne kraju zdarzenia.
- Czy Warta pokryje koszty wcześniejszego powrotu z podróży ubezpieczonego i osób z nim podróżujących, jeśli ktoś bliski w Polsce zachoruje na COVID-19? Tak, jeśli zachorowanie na COVID-19 zagraża życiu osoby bliskiej lub jeśli dojdzie do śmierci osoby bliskiej, Warta pokryje koszty powrotu ubezpieczonego i osób z nim podróżujących do Polski, pod warunkiem, że nie będą oni mogli skorzystać z przewidzianego wcześniej środka transportu.
- W jakich przypadkach działa świadczenie assistance „przedłużenie ochrony o 48 godzin”? Taka możliwość jest tylko we wskazanych w OWU przypadkach: – zachorowanie lub nieszczęśliwy wypadek, któremu uległ ubezpieczony lub osoba bliska ubezpieczonego wspólnie z nim podróżująca objęta ubezpieczeniem Warta Travel, – odwołanie lub opóźnienie środka transportu komunikacji lądowej, powietrznej albo wodnej ze względu na trudne warunki atmosferyczne, – awaria lub wypadek środka transportu komunikacji lądowej, powietrznej albo wodnej, – strajk pracowników przewoźnika lub obsługi portu lotniczego, – zdarzenie losowe w miejscu pobytu lub związana z nim akcja ratunkowa uniemożliwiająca ubezpieczonemu powrót w zaplanowanym terminie. Brak możliwości powrotu do domu, w związku z decyzją administracyjną władz o zamknięciu granic nie jest przesłanką do przedłużenia ochrony w ramach świadczenia „przedłużenie ochrony o 48 godzin”.
- Jakich kosztów nie pokrywamy w związku z epidemią COVID -19? Nie pokrywamy m.in. następujących kosztów związanych z epidemią COVID-19: – kosztów profilaktycznych testów na COVID-19, np. na lotnisku po przybyciu do danego kraju czy po powrocie do Polski i kraju stałego zamieszkania, – kosztów kwarantanny, izolatorium czy transportu, jeśli u ubezpieczonego lub u współuczestnika podróży ubezpieczonego na tej samej polisie Warta Travel, nie stwierdzono COVID-19, – kosztów izolatorium o ile konieczność jego odbycia nie została udokumentowana pisemną decyzją władz oraz potwierdzona pozytywnym wynikiem testu, – kosztów kwarantanny o ile nie doszło do zachorowania współuczestnika podróży ubezpieczonego na tej samej polisie Warta Travel kosztów kwarantanny lub izolatorium (zakwaterowanie i wyżywienie) przekraczających 5 000 zł na osobę ubezpieczoną, – kosztów kwarantanny ani izolatorium, jeśli odbycie kwarantanny jest obowiązkowe po przybyciu do danego kraju i jest elementem profilaktyki/prewencji i dotyczy osób zdrowych, z negatywnym wynikiem testu na COVID-19, – kosztów transportu do kraju, w sytuacji gdy pierwotnie planowany powrót nie może być zrealizowany w wyniku zamknięcia granic/zakazów lotów wydanych przez władze administracyjne/państwowe, – kosztów zakwaterowania i wyżywienia jeśli kwarantanna/izolatorium są odbywane w pierwotnie przewidzianym miejscu pobytu – hotel, apartament, domek itp., a ubezpieczony nie ponosi w związku z tym dodatkowych, udokumentowanych kosztów.