Najwyższa jakość obsługi oferowana jest przez Wartę – takie wnioski płyną z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego. Warta ponownie znalazła się na czele zestawienia wskazującego najlepsze firmy zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.
Wg raportu Rzecznika Finansowego za 2018 r. Warta jest bezapelacyjnym liderem wśród zakładów ubezpieczeń, osiągając wynik 68 proc. (wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem). Na kolejnych miejscach znalazła się Ergo Hestia (73 proc.) oraz Aviva (91 proc.). W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych Warta również jest bezkonkurencyjna osiągając wynik 50 proc., podczas gdy druga firma w zestawieniu uzyskała wskaźnik 71 proc.
Tak wysoka pozycja Warty to nie jest przypadek. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do ciągłej poprawy procesów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań, a nasi klienci doceniają proklienckie nastawienie Warty oraz sprawność, rzetelność i innowacyjność procesów.
– Raport Rzecznika Finansowego to kolejne potwierdzenie oferowania klientom najwyższego standardu obsługi na rynku. To dla nas jeden z kluczowych celów, któremu poświęcamy bardzo dużo uwagi. Wdrażane w ostatnich latach innowacyjne rozwiązania przynoszą zakładane efekty, dlatego dalej będziemy realizowali przygotowany plan. Jeszcze w tym roku wprowadzimy między innymi dwa rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które usprawnią proces zgłoszenia szkody oraz jej oceny i wyceny. Jestem pewny, że podniosą one dodatkowo komfort klientów korzystających z usług Warty – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty
O sprawozdaniu Rzecznika Finansowego:
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni
obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z
posprzedażową obsługą klientów. Aktualny raport dotyczy działalności
zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg
zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta
liczba zestawiona
z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.
Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów. Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona
z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.
Raport ogółem (dział II):

Raport dla ubezpieczeń komunikacyjnych:
