Warta najlepiej likwiduje szkody

Najwyższa jakość obsługi oferowana jest przez Wartę – takie wnioski płyną z aktualnego sprawozdania Rzecznika Finansowego. Warta ponownie znalazła się na czele zestawienia wskazującego najlepsze firmy zarówno w kategorii ubezpieczeń komunikacyjnych, jak i majątkowych.

Wg raportu Rzecznika Finansowego za 2018 r. Warta jest bezapelacyjnym liderem wśród zakładów ubezpieczeń, osiągając wynik 68 proc. (wskaźnik udziału interwencji Rzecznika Finansowego do udziału w rynku wyrażonego przypisem). Na kolejnych miejscach znalazła się Ergo Hestia (73 proc.) oraz Aviva (91 proc.). W przypadku ubezpieczeń komunikacyjnych Warta również jest bezkonkurencyjna osiągając wynik 50 proc., podczas gdy druga firma w zestawieniu uzyskała wskaźnik 71 proc.

Tak wysoka pozycja Warty to nie jest przypadek. Bardzo dużą wagę przywiązujemy do ciągłej poprawy procesów i wdrażania innowacyjnych rozwiązań, a nasi klienci doceniają proklienckie nastawienie Warty oraz sprawność, rzetelność i innowacyjność procesów.

Raport Rzecznika Finansowego to kolejne potwierdzenie oferowania klientom najwyższego standardu obsługi na rynku. To dla nas jeden z kluczowych celów, któremu poświęcamy bardzo dużo uwagi. Wdrażane w ostatnich latach innowacyjne rozwiązania przynoszą zakładane efekty, dlatego dalej będziemy realizowali przygotowany plan. Jeszcze w tym roku wprowadzimy między innymi dwa rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję, które usprawnią proces zgłoszenia szkody oraz jej oceny i wyceny. Jestem pewny, że podniosą one dodatkowo komfort klientów korzystających z usług Warty – mówi Rafał Stankiewicz, wiceprezes zarządu Warty

O sprawozdaniu Rzecznika Finansowego:

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów. Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona
z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego to obecnie kluczowy i w pełni obiektywny raport wskazujący firmy najlepiej radzące sobie z posprzedażową obsługą klientów. Aktualny raport dotyczy działalności zakładów ubezpieczeń w 2018 r. i przedstawia m.in. liczbę skarg zgłaszanych przez klientów na poszczególne firmy ubezpieczeniowe. Ta liczba zestawiona
z udziałem w rynku pokazuje, które zakłady ubezpieczeniowe tworzą najwyższy standard rozwiązywania problemów klientów.

Raport ogółem (dział II):

Raport dla ubezpieczeń komunikacyjnych: