
Już 25.10 wprowadzamy do sprzedaży Nowy produkt WDCIR 3.0 dostosowany jeszcze bardziej do potrzeb i oczekiwań Klienta. Warta Dla Ciebie i Rodziny 3.0 to jeszcze lepsza personalizacja i pełniejsza ochrona adresowana do każdego, kto pragnie poczucia stabilizacji i bezpieczeństwa.
Główne zmiany to :
- nowe pakiety dodatkowe – większe kwoty świadczeń i szerszy zakres ochrony, dopasowane do indywidualnych potrzeb;
- początek okresu ubezpieczenia – teraz to pierwszy dzień po wystawieniu wnioskopolisy, a ochrona ubezpieczeniowa – rozpoczyna się kolejnego dnia po wpłynięciu pierwszej składki (z uwzględnieniem karencji)
- ulepszamy proces sprzedaży zdalnej. Klient będzie ma możliwość wyboru jednej z dwóch form potwierdzenia swojej tożsamości:
- Ankieta DOK – Klient załącza dokumenty potwierdzające jego tożsamość, który następnie weryfikuje nasz agent
- ID UFG – Klient weryfikuje się za pomocą Portalu UFG, jego dane zostają przekazane do systemu eAgent
Co musisz wiedzieć o ID UFG?
To bezpieczna usługa, świadczona drogą elektroniczną przy pomocy Portalu Internetowego Ubezpieczeniowego Funduszu Gwarancyjnego. Za pośrednictwem ID UFG możliwe jest przejście procesu weryfikacji tożsamości przez Ubezpieczającego w zdalnym procesie zawarcia umowy ubezpieczenia na życie. Taką możliwość daje m.in. Profil Zaufany
Krok po kroku…
- Klient w rozmowie z Wami wyraża zgodę na zawarcie umowy w trybie zdalnym.
- Następnie na wskazany adres e-mail Klient otrzymuje link do platformy Warta „eKlient”, do której loguje się swoim nr PESEL. Po zalogowaniu wybiera formę weryfikacji tożsamości: ID UFG i loguje się za pomocą jednego z dostępnych sposobów, wskazanych na stronie – np. Profil Zaufany, eDowód, bank.
- W ostatnim kroku Klient sprawdza, czy dane we wskazanym zakresie są prawidłowe i aktualne. Jeśli tak, Klient wyraża zgodę na ich udostępnienie do Warty w celu zawarcia umowy ubezpieczenia na życie.
Zobacz film: