Zamów e-polisę



    Wprowadź numer oferty:
    Jeśli nie znasz nr oferty wprowadź nr rejestracyjny

    Odpowiedz na kilka prostych pytań które pomogą Ci dobrać optymalne do Ciebie ubezpieczenie:


    TakNie


    Bardzo ważneWażneMało ważne

    TakNie

    Bardzo ważneWażneMało ważne

    Bardzo ważneWażneMało ważne

    Nasza propozycja to:

    ✓ OC

    ✓ Autocasco z naprawą w ASO na częściach oryginalnych

    ✓ Autocasco z amortyzacją części (zamienniki)

    ✓ Autocasco z amortyzacją części (zamienniki)

    ✓ Autocasco z naprawą w ASO na częściach oryginalnych

    ✓ NNW + NNW Bezpieczna rodzina

    ✓ NNW np. 10 tys. zł

    ✓ NNW np. 5 tys zł

    ✓ Szyby
    ✓ Opony
    ✓ Assistance rozszerzone

    ✓ Szyby
    ✓ Assistance rozszerzone

    WYBIERZ RODZAJ UBEZPIECZENIA:


    OCOC + Autocasco i Kradzież

    OC podstawoweOC rozszerzone

    z ochroną zniżek po 1 szkodzie oraz holowaniem w razie wypadku

    ✓ ASSISTANCE Standard w cenie
    ✓ Ochrona zniżek po jednej szkodzie OC przy wznowieniu polisy (jeżeli opcję zawierała oferta)


    Ochrona zniżek po jednej szkodzie AC przy wznowieniu polisy
    Naprawa blacharska w ASO + części oryginalne

    ZłotyZłoty+Platynowy

    NNW

    NNW- ubezpieczenie kierowcy i pasażerów od następstw nieszczęśliwych wypadków



    NNW Bezpieczna rodzina 100 000 zł

    100 000 zł = śmierć kierowcy w wyniku wypadku


    EKSTRA 2000

    Ubezpieczenie zapewniające w razie kradzieży pojazdu wypłatę kwoty 2 tys. zł na pokrycie nieprzewidzianych wydatków


    SZYBYOPONYZielona Karta

    Zielona Karta wymagana jest w krajach:

    Rosji, Albanii, Azerbejdżanie, Białorusi, Bośni i Hercegowinie, Czarnogórze, Iranie, Izraelu, Maroku, Mołdawii, Macedonii, Tunezji, Turcji, Ukrainie.

    PŁATNOŚĆ:


    JednorazowaRATY

    UWAGA!!! oferta z płatnością jednorazową zawiera dodatkowy rabat. W przypadku wyboru płatności ratalnej skontaktuj się z nami w celu przedstawienia oferty.


    TakNie
    W CELU PRZEDSTAWIENIA OFERTY NA RATY SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


    Kod otrzymałeś w ofercie ratalnej

    Wybierz ilość rat (zgodnie z ofertą):


    2 raty4 raty


    OKRES UBEZPIECZENIA
    od:

    Ilość oryginalnych kluczyków:
    Aktualny przebieg:

    DOWÓD REJESTRACYJNY:
    Do zawarcia polisy wymagany jest skan lub zdjęcie dowodu rejestracyjnego.
    Dodaj wszystkie strony dowodu rejestracyjnego (format jpg,gif,png, pdf, max. 3MB- większe pliki proszę przesłać bezpośrednio na: kontakt@warta24.pl):

    Wprowadź dane osoby ubezpieczającej:


















    Wyrażam zgodę na przesyłanie mi przez TUiR WARTA S.A., przy wykorzystaniu środka komunikacji elektronicznej np. e-mail, sms, informacji o ubezpieczeniu na kolejny okres ubezpieczenia związanych z niniejszą (niniejszymi) i kolejnymi umowami ubezpieczenia stanowiącymi jej (ich) kontynuację.

    Zgoda konieczna do zawarcia polisy na odległość:


    Wyrażam zgodę na przesyłanie drogą elektroniczną na mój adres e-mail Ogólnych Warunków Ubezpieczenia (OWU), Dokumentu zawierającego informacje o produkcie ubezpieczeniowym o którym mowa w art. 9 ust. 1 ustawy o działalności ubezpieczeniowej, Informacji administratora danych osobowych oraz innych informacji i dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy ubezpieczenia wchodzącej w zakres działalności prowadzonej przez TUiR WARTA S.A.

    Zgody na otrzymywanie informacji marketingowych/handlowych (niewymagane):

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od TUiR WARTA S.A. informacji handlowo-marketingowych dotyczących produktów i usług Grupy Warta tj. TUiR WARTA S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie WARTA S.A. drogą elektroniczną (poprzez e-mail/sms/mms).
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od TUiR WARTA S.A. informacji handlowo-marketingowych dotyczących produktów i usług Grupy Warta tj. TUiR WARTA S.A. oraz Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie WARTA S.A. drogą telefoniczną (rozmowa telefoniczna/komunikaty głosowe IVR).

    Oświadczam, że zapoznałamem się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych przez Wartę.

    Administratorem danych osobowych jest Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” S.A. z siedzibą przy rondzie I. Daszyńskiego 1 w Warszawie, 00-843 Warszawa.
    Podane dane osobowe będą przetwarzane w celach wynikających z rodzaju zapytania, kierowanego do nas przez Panią/Pana poprzez wybrany formularz , przez czas konieczny do wykonania tych czynności, a potem do celów archiwalnych przez okres przedawnienia roszczeń, na podstawie uzasadnionego interesu administratora danych, którym jest realizacja zgłoszenia a także obrona przed roszczeniami. Przysługuje Pani/Panu prawo do: żądania dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia (o ile nie zakłóca to realizacji umowy lub obowiązków Warty wynikających z przepisów prawa), ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Wartę oraz, wniesienia skargi do Organu Nadzoru (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Kontakt z inspektorem danych osobowych jest możliwy poprzez e-mail: IOD@warta.pl lub drogą pisemną na adres siedziby Warty. (Dane inspektora dostępne na stronie www.warta.pl w zakładce Kontakt)



    Skargi, zażalenia, w tym reklamacje, mogą być składane przez Ubezpieczającego, Ubezpieczonego lub Uprawnionego z umowy ubezpieczenia do TUiR WARTA S.A. w formie pisemnej na adres: skr. pocztowa 1020, 00-950 Warszawa, a ponadto w formie elektronicznej za pomocą formularza www.warta.pl/reklamacje, telefonicznie pod nr
    502 308 308 oraz w każdej jednostce TUiR WARTA S.A. na piśmie doręczonym osobiście lub w formie ustnej do protokołu. TUiR WARTA S.A. rozpatrzy skargę, zażalenie,
    reklamację w terminie 30 dni od daty wpływu i udzieli odpowiedzi w formie pisemnej przesyłką listową lub w formie elektronicznej na wniosek składającego skargę,
    zażalenie, reklamację. Organem właściwym do rozpatrzenia skargi, zażalenia, reklamacji jest jednostka organizacyjna wyznaczona przez Zarząd TUiR WARTA S.A.
    Szczegółowe informacje dotyczące trybu wnoszenia i rozpatrywania skarg, zażaleń, reklamacji udostępniane są za pośrednictwem strony internetowej www.warta.pl.
    Podmiotem uprawnionym do pozasądowego rozpatrywania sporów jest:
    a. Sąd Polubowny przy Komisji Nadzoru Finansowego (strona WWW: https://www.knf.gov.pl),
    b. Rzecznik Finansowy (strona WWW: http://rf.gov.pl/).