Najwyższa jakość obsługi w Warcie ponownie potwierdzona w raporcie Rzecznika Finansowego

Likwidacja szkód to ogromna przewaga Warty – taki wniosek płynie z najnowszego sprawozdania Rzecznika Finansowego za 2021 rok. To już kolejny rok, w którym jakość obsługi klienta w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych ponownie dały Warcie pierwsze miejsce na polskim rynku. Poznajcie szczegóły zwycięskiego rankingu.

Coroczne sprawozdania Rzecznika Finansowego pokazują m.in. skalę sytuacji, w których u poszczególnych ubezpieczycieli występują sporne kwestie między klientem a firmą. Dane te przedstawiają liczbę spraw kierowanych do Biura Rzecznika na tle udziału danego ubezpieczyciela w rynku, które zestawione są w postaci procentowej. Im ten wynik jest niższy, tym lepiej świadczy to o firmie, pokazując, że jej klienci zgłaszają relatywnie najmniej zastrzeżeń, a ewentualne problemy rozwiązywane są na najwyższym poziomie.

W segmencie ubezpieczeń majątkowych Warta uplasowała się na pierwszym miejscu w Polsce, uzyskując bezkonkurencyjny wskaźnik na poziomie 61 proc. Dla porównania – kolejni ubezpieczyciele uzyskali w tym rankingu wyniki 77 proc. i 83 proc. O sukcesie Warty może świadczyć też fakt, że na 14 dużych towarzystw ubezpieczeniowych tylko cztery osiągnęły wskaźnik poniżej 100 proc.

Najwyższą pozycję Warta zajęła także w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych. W 2021 roku odnotowaliśmy wynik na poziomie 52 proc., wyraźnie dystansując konkurencję. Kolejne dwie firmy w zestawieniu Rzecznika Finansowego odnotowały wskaźniki odpowiednio 69 proc. i 80 proc. W tym przypadku zaledwie pięciu na 14 największych ubezpieczycieli zdołało zmieścić się poniżej progu 100 proc.

W obu kategoriach pozycja Warty jako lidera staje się już tradycją. Byliśmy numerem jeden pod względem jakości obsługi klienta w ubezpieczeniach majątkowych i komunikacyjnych także w sprawozdaniach Rzecznika za lata 2018, 2019 i 2020.

Te wyniki cieszą nas podwójnie, bo nie tylko oznaczają, że jako firma ponownie zajmujemy pierwsze miejsce na rynku, ale mówią też wprost o zadowoleniu naszych klientów.