Warta ponownie doceniona za jakość obsługi!

Po raz kolejny klienci docenili nasz wysoki standard obsługi, co potwierdza najnowsze wyróżnienie, jakie otrzymaliśmy – Konsumencki Lider Jakości GRAND PRIX 2019.

Warta ogromną wagę przywiązuje do jakości obsługi klienta. Naszą pozycję lidera w tym obszarze potwierdzają nie tylko liczne rankingi konsumenckie, ale również ostatnie sprawozdania Rzecznika Finansowego, w których Warta zajmuje wiodącą pozycję. Wysoką jakość oferty potwierdzają też liczne nagrody, które Warta otrzymuje za swoje produkty oraz procesy. Co ważne, są to nagrody zarówno od klientów, jak i ekspertów rynkowych. Tylko w samym 2019 roku Warta zdobyła niemal 15 różnego rodzaju wyróżnień. Dzisiaj z satysfakcją ogłaszamy kolejne –  organizator rankingu Konsumencki Lider Jakości – przyznał nam elitarne wyróżnienie Grand Prix za całoroczne dokonania w 2019 r.

W przypadku ubezpieczeń jakość oferty to nie tylko szeroka ochrona ale  przede wszystkim komfortowa i szybka likwidacja szkód. Kluczową rolę w tym zadaniu spełnia Warta Mobile – rozwiązanie, które służy do sprawnego, szybkiego przejścia przez proces likwidacji.  Aplikacja pozwala klientom na stałe monitorowanie szkody, szybki kontakt z opiekunem i wymianę dokumentów. Dzięki niej klienci Warty mają znacznie większy wpływ i kontrolę nad całym procesem. Klienci bardzo chętnie korzystają z naszej aplikacji.

O programie:

Konsumencki Lider Jakości 2019 to ogólnopolski program konsumencki, realizowany przez redakcję Strefy Gospodarki, ogólnopolskiego dodatku do Dziennika Gazeta Prawna. Jego celem jest wyłonienie, na podstawie zrealizowanych badań konsumenckich, najlepszych jakościowo marek i produktów dostępnych na polskim rynku.