Warta Mobile to aplikacja mobilna, która na nowo kształtuje relacje klient-ubezpieczyciel w trakcie procesu likwidacji szkód majątkowych. Pozwala ona klientowi między innymi być „on-line”
z likwidowaną szkodą i likwidatorem. Dzięki aplikacji klient może na bieżąco sprawdzać co się dzieje w jego sprawie, odbierać i wysyłać dokumenty w formie zdjęć zrobionych smartfonem, a także kontaktować się z likwidatorem za pomocą messengera.
Bezpłatna aplikacja dostępna w Google Play oraz App Store
Wiele osób przy wyborze ubezpieczenia kieruje się tylko ceną. Rynek daje nam możliwość wyboru i naturalnym jest, że z tego korzystamy. Jednak w przypadku wyboru ubezpieczenia bardzo ważne są też inne aspekty. A przekonujemy się o nich najczęściej w chwili, gdy musimy skorzystać z ubezpieczenia i uporać się ze skutkami jakiegoś zdarzenia, czyli przejść przez proces likwidacji szkody. Wtedy właśnie konfrontujemy swoje oczekiwania z rzeczywistością. Naprawa samochodu po stłuczce, remont mieszkania po zalaniu, zwrot kosztów leczenia po wypadku na nartach w Alpach – to sytuacje, w których nigdy nie czujemy się komfortowo. Dlatego już zawczasu warto przyjrzeć się ofercie ubezpieczenia, aby mieć pewność, że w trudnej sytuacji uzyskamy właściwe wsparcie, a proces likwidacyjny przebiegać będzie sprawnie i bez problemów.
Mądry Polak przed szkodą
Świadomy wybór ubezpieczenia uchroni nas przed ewentualnym rozczarowaniem. A wybierając polisę trzeba wziąć pod uwagę dwie rzeczy – zakres ubezpieczenia oraz standardy kontaktu z ubezpieczycielem w razie szkody. Zakres ubezpieczenia najlepiej dobrać wspólnie z Agentem, który wyjaśni czym różni się tańsza i droższa opcja. Drugim aspektem jest kontakt z ubezpieczycielem w razie szkody. Idealnie jest, jeśli ubezpieczyciel jest dostępny telefonicznie, mailowo, listownie i on line – im więcej kanałów komunikacji tym lepiej i wygodniej. Szczególnie, gdy zależy nam na sprawnym załatwieniu swojej sprawy. Ważny jest także czas reakcji ze strony ubezpieczyciela.
Obecnie, klienci likwidujący szkodę w Warcie, mają możliwość kontaktu z ubezpieczycielem poprzez aplikację mobilną Warta Mobile. To bardzo wygodne rozwiązanie znacznie przyspieszające cały proces likwidacyjny i co ważne – dające klientowi stałą kontrolę nad jego przebiegiem.
Warta Mobile – nowa era w ubezpieczeniach
Z aplikacji Warta Mobile skorzystać może każdy klient, który likwiduje w Warcie szkodę z dowolnego ubezpieczenia indywidualnego – komunikacyjnego, mieszkaniowego, podróżnego, osobowego itd. Warunkiem skorzystania z aplikacji jest posiadanie smartfonu w systemie iOS lub Android. Aplikacja pozwala w prosty sposób przejść przez proces likwidacji szkody w Warcie. Na bieżąco można sprawdzić w swoim smartfonie na jakim etapie jest sprawa i kontaktować się z likwidatorem. Aplikacja ułatwia też wymianę dokumentów pomiędzy klientem i Wartą.
Wystarczy zrobić telefonem zdjęcie dokumentu (prawa jazdy, dowodu rejestracyjnego itd.), czy uszkodzonego przedmiotu i wysłać za pośrednictwem aplikacji. Nie trzeba więc niczego skanować, faksować, czy iść na pocztę. Teraz do wykonania wszystkich czynności wystarczy smartfon.